Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over je bestelling of artikel? Of heb je hulp nodig bij kwesties over aankoop, garantie en voorwaarden? Om je sneller te helpen, hebben we de meest gestelde vragen op een rijtje gezet. Neem dan gerust contact met ons op.

Bestellingen

Hoe plaats ik een bestelling?

Bestellen gaat gemakkelijk in een paar stappen:

1. Selecteer het product.
2. Klik vervolgens op de bestelknop 'in winkelwagen'. Je kunt verder winkelen of naar je winkelwagen gaan om je bestelling af te ronden.
3. Controleer de inhoud van je winkelwagen (rechtsboven in beeld).
4. Vul alle gegevens zoals naam, adres, e-mailadres in.
5. Kies of je je pakket thuis wil laten bezorgen of liever wil ophalen bij een PostNL- afhaalpunt.
6. Kies de gewenste afleverdatum. Je rond je bestelling af door te betalen. Dit kan op verschillende manieren zoals iDeal (NL), CreditCard (NL&BE), Klarna (NL) en PayPal (NL&BE),
7. Controleer nogmaals al je gegevens en rond je bestelling af.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Bagsplaza.nl verzendt het overgrote deel van de artikelen binnen twee werkdagen. PostNL levert vervolgens doorgaans de volgende dag. Mocht een artikel onverhoopt niet op voorraad zijn dan word je hiervan zo snel mogelijk op de hoogte gesteld. Voor enkele artikelen geldt een langere levertijd.

Je ontvangt een mail op het moment dat je pakket bij PostNL is. Via de track & trace code kan je de laatste status van je bestelling volgen.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Helaas kunnen wij een geplaatste bestelling niet meer wijzigen. Zolang je bestelling nog niet in het verzendproces zit kunnen wij je bestelling vaak nog wel annuleren zodat je een nieuwe bestelling kunt plaatsen, neem hiervoor contact met ons op. Als annuleren niet meer mogelijk is omdat je bestelling al in het verzendproces zit kun je het altijd aan ons terug sturen.

Verzending en retouren

Wat zijn de verzendkosten?

Binnen Nederland:
Onze verzendkosten zijn voor afleveradressen binnen Nederland € 5,95 per bestelling, gratis vanaf € 100,-. Dit is een vast bedrag ongeacht het aantal artikelen of het aantal zendingen per bestelling.

Buitenland:
Momenteel verzenden wij via de webshop alleen bestellingen naar België, de verzendkosten hiervoor zijn € 6,95 per bestelling, gratis vanaf € 100,-. Dit is een vast bedrag ongeacht het aantal artikelen of het aantal zendingen per bestelling. Mocht je een bestelling naar een ander land willen versturen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Wat is de retourtermijn?

Als je niet 100% tevreden bent met je aankoop bij Bagsplaza.nl, kun je het artikel binnen 14 dagen na ontvangst in originele staat retourneren en het aankoopbedrag terugkrijgen. Zorg er voor dat alle verpakkingsmaterialen en kaartjes mee retour gestuurd worden.

Hoe stuur ik mijn bestelling retour?

Niet helemaal tevreden met je bestelling en wil je het graag terugsturen? Geen probleem. Je hebt 14 dagen de tijd na ontvangst van het fysieke product om je retour bij ons aan te melden (recht op herroeping). Hier is geen opgaaf van redenen voor nodig. Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd.

Waar moet mijn retour naartoe gestuurd worden?

Bagsplaza.nl
t.a.v. retour {ordernummer} 
Postbus 112 
3600AC Maarssen 

Voor wie zijn de retourkosten?

Om onnodige grote bestellingen en retouren te ontvangen, zijn de retourkosten voor eigen rekening.

Betalingen en kortingen

Welke betaalmethoden zijn er?

We accepteren de volgende betaalmethodes:

  • iDeal
  • Credit Card
  • Klarna
  • Achteraf betalen met Klarna
  • Bancontact/ Mr Cash
Waarom werkt mijn kortingscode niet?

Het kan zijn dat jouw code niet geldig is op de aankoop of aankopen die je wilt verrichten. Lees daarom altijd de voorwaarden van de kortingscode goed door.

Deze voorwaarden kun je teruglezen onderaan de e-mail van de kortingscode. 

Welke kortingsacties zijn er en wat zijn de voorwaarden?

Nieuwsbrief:
Momenteel ontvang je bij inschrijving voor de nieuwsbrief een kortingscode voor 5% op je eerste bestelling. Deze code is persoonlijk en eenmalig te gebruiken.

MYOMY CHANGEMAKER BAG:

Bij aankopen geplaatst tussen 6 en 12 mei, ontvang je gratis een MYOMY Changemaker Bag. Zolang de voorraad strekt. Kleur afhankelijk van beschikbare voorraad. Dit cadeau kan niet worden ingeruild of terugbetaald. Kortingen kunnen niet achteraf worden verrekend. Alleen geldig op orders geplaatst tussen eerdergenoemde datum