Heb je een vraag over je het retoursturen van (een deel van) je bestelling? Neem gerust contact met ons op. Om je sneller te helpen, hebben we de meest gestelde vragen op een rijtje gezet.

Verzending & Retourneren

Heb je een vraag over het retourneren van (een deel van) je bestelling ? Om je sneller te helpen, hebben we de meest gestelde vragen op een rijtje gezet. Neem dan gerust contact met ons op.

Verzending en retouren

Wat zijn de verzendkosten?

Binnen Nederland:
Onze verzendkosten zijn voor afleveradressen binnen Nederland € 5,95 per bestelling, gratis vanaf € 100,-. Dit is een vast bedrag ongeacht het aantal artikelen of het aantal zendingen per bestelling.

Buitenland:
Momenteel verzenden wij via de webshop alleen bestellingen naar België, de verzendkosten hiervoor zijn € 6,95 per bestelling, gratis vanaf € 100,-. Dit is een vast bedrag ongeacht het aantal artikelen of het aantal zendingen per bestelling. Mocht je een bestelling naar een ander land willen versturen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Wat is de retourtermijn?

Als je niet 100% tevreden bent met je aankoop bij Bagsplaza.nl, kun je het artikel binnen 14 dagen na ontvangst in originele staat retourneren en het aankoopbedrag terugkrijgen. Zorg er voor dat alle verpakkingsmaterialen en kaartjes mee retour gestuurd worden.

Hoe stuur ik mijn bestelling retour?

Niet helemaal tevreden met je bestelling en wil je het graag terugsturen? Geen probleem. Je hebt 14 dagen de tijd na ontvangst van het fysieke product om je retour bij ons aan te melden (recht op herroeping). Hier is geen opgaaf van redenen voor nodig. Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd.

Waar moet mijn retour naar toe gestuurd worden?

Bagsplaza.nl
t.a.v. retour {ordernummer} 
Postbus 112 
3600AC Maarssen 

Voor wie zijn de retourkosten?

Om onnodige grote bestellingen en retouren te ontvangen, zijn de retourkosten voor eigen rekening.

Wat zijn de voorwaarden voor retourneren?

Indien redelijkerwijs mogelijk dient het product ongebruikt en onbeschadigd te zijn, van originele labels te zijn voorzien en in de originele verpakking met alle geleverde toebehoren, aan ons te worden geretourneerd. We behouden ons het recht om waardevermindering die is ontstaan door beschadigingen aan het product of de daar bijhorende verpakking door toedoen van de klant, die niet nodig worden geacht om tot een goede beoordeling te komen, in mindering te brengen op gerestitueerde aankoopbedrag. Wij zijn helaas niet in staat om het artikel voor je te ruilen.

Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen er voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen.

 

Wilt u gebruikmaken van het modelformulier? Gebruik dan deze link: https://www.thuiswinkel.org/data/uploads/reglementen/Modelformulier_voor_herroeping.docx

Hebben jullie mijn retourzending ontvangen?

Ons retourproces duurt maximaal 5 dagen vanaf het moment dat we jouw artikelen hebben ontvangen. Zodra je retourzending is afgehandeld, krijg je jouw geld terug via de betaalmethode die je eerder voor je bestelling koos. Het overmaken duurt meestal 1 werkdag en je ontvangt een bevestiging per e-mail zodra de terugbetaling is gedaan door ons.

Kan ik een artikel ruilen?

Je kunt je artikelen bij ons helaas niet ruilen, omdat we de beschikbaarheid van aankomst van je retourzending niet kunnen garanderen. Je kunt een artikel dat je niet wil houden wel retourneren. Vervolgens krijg je het aankoopbedrag terug. Vervolgens kun je een nieuwe bestelling plaatsen. 

Kan ik twee bestellingen tegelijk retourneren?

Answer