Retourinformatie

Hoe stuur ik mijn bestelling retour?

Niet helemaal tevreden met je bestelling en wil je het graag terugsturen? Geen probleem. Je hebt 14 dagen de tijd na ontvangst om je retour bij ons aan te melden. Mocht je toch nog problemen ondervinden aarzel dan niet om ons te contacten per mail of telefoon. We helpen je graag verder!
Nederlandse en Belgische klanten kunnen kosteloos retourneren binnen 14 dagen na het aanmelden van je retour. Je hebt 14 dagen de tijd na ontvangst van de bestelling om deze te herroepen. Indien redelijkerwijs mogelijk dient het product ongebruikt en onbeschadigd te zijn, van originele labels te zijn voorzien en in de originele verpakking met alle geleverde toebehoren, aan ons te worden geretourneerd. Wij zijn helaas niet in staat om het artikel voor je te ruilen.

Retourprocedure:
Indien je een retourlabel nodig hebt, kun je deze gemakkelijk downloaden door je retourzending aan te melden. In de volgende stap kun je je ordernummer invullen en het emailadres waarmee de bestelling geplaatst is. Daarna download je het retourlabel. Plak het deel met de barcode op je doos of zak, en geef deze kosteloos af bij het dichtstbijzijnde PostNL.

Klik hier om je retourlabel aan te maken

Tip: bewaar je verzendbewijs bij afgifte van je retour. Hierdoor kan je zelf altijd zien of je retour goed bij ons is aangekomen.


Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen er voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen.

Tot wanneer mag ik mijn bestelling retourneren?

Als je niet 100% tevreden bent met je recente aankoop bij Bagsplaza.nl, kun je het artikel binnen 14 dagen na ontvangst in originele staat retourneren en het aankoopbedrag terugkrijgen.

Hebben jullie mijn retourzending ontvangen?

Ons retourproces duurt meestal 14 dagen vanaf het moment dat je jouw artikelen hebt teruggestuurd. Zodra je retourzending is afgehandeld, krijg je jouw geld terug via de betaalmethode die je eerder voor je bestelling koos. Het overmaken duurt meestal 5 werkdagen en je ontvangt een bevestiging per e-mail zodra de terugbetaling is gedaan.

Kan ik een artikel ruilen?

Je kunt je artikelen bij ons helaas niet ruilen, omdat we de beschikbaarheid van aankomst van je retourzending niet kunnen garanderen. Je kunt een artikel dat je niet wil houden wel retourneren. Vervolgens krijg je het aankoopbedrag terug. Vervolgens kun je een nieuwe bestelling plaatsen.

Als je een artikel met een kortingscode hebt gekocht, kun je deze opnieuw gebruiken als het op een verkeerde maat gaat. We zullen de kortingscode opnieuw voor je toepassen. Neem contact met ons op en geef zowel het bestelnummer van je originele artikel als het nieuwe artikel aan ons door, dan voegen we de code voor je toe!

Kan ik twee bestellingen tegelijk retourneren?

We volgen een eenvoudige regel: alleen artikelen van dezelfde bestelling kunnen samen in één pakket worden geretourneerd. Door deze regel te volgen kunnen we je retourzending makkelijker verwerken en ontvang je tijdig je aankoopbedrag terug. Maar geen zorgen, als je bestelling gesplitst was en je hebt artikelen in aparte pakketten ontvangen, kun je ze natuurlijk samen verpakken.
We vragen je echter om geen artikelen uit verschillende bestellingen te combineren en we waarderen het zeer als je ze apart terugstuurt.

[[ COLLAPSIBLE-END ]]

Vendor

Product title

1 x €29,95

Verwijderen

Verzendkosten No free shipping

Subtotaal

Betaalmethoden geaccepteerd