Retourinformatie

Hoe stuur ik mijn bestelling retour?

Niet helemaal tevreden met je bestelling en wil je het graag terugsturen? Geen probleem. Je hebt 14 dagen de tijd na ontvangst van het fysieke product om je retour bij ons aan te melden (recht op herroeping). Hier is geen opgaaf van redenen voor nodig. Je kan dit doen middels onze retourportal, een mail naar onze klantenservice of via het Europees modelformulier wat u hier kan vinden. Dit formulier kan je per post opsturen of naar onze klantenservice mailen. Vervolgens heb je nog 14 dagen de tijd om de producten naar ons terug te sturen.

Wij raden je aan om de onderstaande retourprocedure te volgen. Op deze manier kunnen we je retour sneller behandelen en krijg je een retourlabel van ons en kunnen Nederlandse en Belgische klanten kosteloos retourneren.

Retourprocedure:
Indien je een retourlabel nodig hebt, kun je deze gemakkelijk downloaden door je retourzending aan te melden. In de volgende stap kun je je ordernummer invullen en het emailadres waarmee de bestelling is geplaatst. Daarna download je het retourlabel. Plak het deel met de barcode op je doos of zak, en geef deze kosteloos af bij het dichtstbijzijnde PostNL punt.

Klik hier om je retourlabel aan te maken

Tip: bewaar je verzendbewijs bij afgifte van je retour. Hierdoor kan je zelf altijd zien of je retour goed bij ons is aangekomen.

Mocht je geen gebruik willen maken van onze retourportal, kan je ook de producten retourneren naar ons hoofdkantoor. Adres gegevens vind je hier. Wel zijn ook hier de voorwaarden van het herroepingsrecht van toepassing.

Voorwaarden geretourneerde producten
Indien redelijkerwijs mogelijk dient het product ongebruikt en onbeschadigd te zijn, van originele labels te zijn voorzien en in de originele verpakking met alle geleverde toebehoren, aan ons te worden geretourneerd. We behouden ons het recht om waardevermindering die is ontstaan door beschadigingen aan het product of de daar bijhorende verpakking door toedoen van de klant, die niet nodig worden geacht om tot een goede beoordeling te komen, in mindering te brengen op gerestitueerde aankoopbedrag. Wij zijn helaas niet in staat om het artikel voor je te ruilen.

Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen er voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen.

Tot wanneer mag ik mijn bestelling retourneren?

Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop je of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat een retouraanmelding via onze retourportal. Deze kan je hier vinden. Hoewel dit de makkelijkste manier is, ben je hiertoe niet verplicht. Je kan er ook voor kiezen om ons op een andere manier op de hoogte te stellen (bijvoorbeeld via een e-mail aan onze klantenservice of via het Europees modelformulier wat hier te vinden is). Je krijgt van ons een bevestiging per e-mail zodra wij je verzoek tot herroeping hebben ontvangen. Tevens mag je ook je bestelling zonder vooraanmelding 14 dagen retour sturen met een begeleidend schrijven dat je beroep doet op je recht op herroeping. Echter raden we altijd aan om je bestelling voor aan te melden, op deze manier ontvang je van ons een retourlabel en nemen wij de kosten van retourneren op ons.

Je dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.

Hebben jullie mijn retourzending ontvangen?

Ons retourproces duurt maximaal 5 dagen vanaf het moment dat we jouw artikelen hebben ontvangen. Zodra je retourzending is afgehandeld, krijg je jouw geld terug via de betaalmethode die je eerder voor je bestelling koos. Het overmaken duurt meestal 1 werkdag en je ontvangt een bevestiging per e-mail zodra de terugbetaling is gedaan door ons.

Kan ik een artikel ruilen?

Je kunt je artikelen bij ons helaas niet ruilen, omdat we de beschikbaarheid van aankomst van je retourzending niet kunnen garanderen. Je kunt een artikel dat je niet wil houden wel retourneren. Vervolgens krijg je het aankoopbedrag terug. Vervolgens kun je een nieuwe bestelling plaatsen.

Als je een artikel met een kortingscode hebt gekocht, kun je deze opnieuw gebruiken als het op een verkeerde maat gaat. We zullen de kortingscode opnieuw voor je toepassen. Neem contact met ons op en geef zowel het bestelnummer van je originele artikel als het nieuwe artikel aan ons door, dan voegen we de code voor je toe!

Kan ik twee bestellingen tegelijk retourneren?

We volgen een eenvoudige regel: alleen artikelen van dezelfde bestelling kunnen samen in één pakket worden geretourneerd. Door deze regel te volgen kunnen we je retourzending makkelijker verwerken en ontvang je tijdig je aankoopbedrag terug. Maar geen zorgen, als je bestelling gesplitst was en je hebt artikelen in aparte pakketten ontvangen, kun je ze natuurlijk samen verpakken.
We vragen je echter om geen artikelen uit verschillende bestellingen te combineren en we waarderen het zeer als je ze apart voor aanmeld en terugstuurt.

[[ COLLAPSIBLE-END ]]

Vendor

Product title

1 x €29,95

Verwijderen

Verzendkosten Nog te berekenen

Subtotaal

Betaalmethoden geaccepteerd