Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen!

Je ontvangt automatisch binnen 24 uur een bestelbevestiging per e-mail. Als je geen bestelbevestiging hebt ontvangen, kijk dan in je spamfolder.
Als je de bestelbevestiging niet binnen 24 uur hebt ontvangen, kun je contact met ons opnemen voor hulp.

 

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Helaas niet! Zodra je bestelling is geplaatst en in ons systeem is geïmporteerd, is het voor ons niet mogelijkheid om je bestelling te wijzigen of annuleren.
We verwerken je bestelling heel snel en kunnen het daarom niet voor verzending annuleren. Natuurlijk kun je jouw bestelling altijd gratis naar ons terugsturen als je het niet wil houden.

 

Kan ik mijn bezorgadres wijzigen?

Helaas kan ons systeem bestellingen niet meer wijzigen als ze eenmaal zijn geplaatst. Dit geldt ook voor het wijzigen van de bezorg- en betaalmethode.
Als je een verkeerd bezorgadres hebt opgegeven, laat het ons dan weten. Dan zullen we proberen je te helpen.

 

Ik heb geen verzendingsbevestiging ontvangen

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met een link naar een volgpagina zodat je je bestelling kunt volgen. Deze e-mail kan soms in je ongewenste e-mail terechtkomen, dus vergeet niet om daar ook even te kijken. Als je het nog steeds niet kunt vinden, kun je contact met ons opnemen. We zullen je dan verder helpen.

 

Er ontbreekt een artikel in mijn bestelling

Als er een artikel in je bestelling ontbreekt, vragen we je om contact met ons op te nemen met je bestelnummer en de naam van het ontbrekende artikel. We zullen je dan verder helpen. Onze oprechte excuses als dit jou is overkomen!
Als je pakketje beschadigd of geopend was toen je het ontving, vragen we je om rechtstreeks contact op te nemen met je postkantoor of de bezorgdienst om een claim in te dienen. In dit geval stellen we het ook op prijs als je ons een foto van het beschadigde pakketje stuurt.

 

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen

Als je een verkeerd artikel hebt ontvangen, dan spijt ons dat heel erg! Neem contact met ons op met je bestelnummer, de naam van het artikel, een foto ervan en je retourformulier. Dan zullen we je verder helpen.

 

Ik heb een beschadigd pakketje ontvangen

Als je pakketje beschadigd of geopend was toen je het ontving, vragen we je om rechtstreeks contact met ons op te nemen en ons een foto te sturen van het beschadigde pakketje. Neem daarnaast ook rechtstreeks contact op met het postkantoor of de bezorgdienst om hiervoor een claim in te dienen.