• Voor 22:00 besteld, dinsdag in huis*
  • Gratis verzending
  • Gratis ruilen of retour
  • Voor 22:00 besteld, woensdag in huis*
  • Gratis verzending
  • Gratis ruilen of retour
  • Voor 22:00 besteld, donderdag in huis*
  • Gratis verzending
  • Gratis ruilen of retour
  • Vandaag besteld, zaterdag in huis*
  • Gratis verzending
  • Gratis ruilen of retour
  • Voor 22:00 besteld, zaterdag in huis*
  • Gratis verzending
  • Gratis ruilen of retour
  • Vandaag besteld, dinsdag in huis*
  • Gratis verzending
  • Gratis ruilen of retour
  • Vandaag besteld, dinsdag in huis*
  • Gratis verzending
  • Gratis ruilen of retour
0 item(s)  |  € 0,00

Uw winkelwagen is leeg

Veel gestelde vragen

1. Zijn de vermelde prijzen inclusief BTW?

Al onze prijzen zijn inclusief 21% BTW.

 

2. Hoe kan ik zien of een product op voorraad is?

Als u met uw muis over een product beweegt, ziet u realtime de voorraadstatus. Indien voorradig, staat er Op voorraad. Indien niet voorradig, staat de levertijd in dagen aangegeven. Een vermelding van 2-5 dagen betekent dat het product maximaal na 5 werkdagen zal worden verstuurd. Dit omdat het product bijvoorbeeld in bestelling is bij de fabrikant. Het komt soms voor dat het product niet meer geleverd kan worden door de fabrikant. In dat geval nemen wij contact met u op.

 

3. Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?

Indien een product op voorraad is, u bestelt én betaalt voor 22:00 maandag t/m vrijdag, dan wordt uw bestelling dezelfde dag verzonden (uitgezonderd feestdagen). Bestellingen in het weekend worden de eerst volgende werkdag verzonden.

In 95% van de gevallen ontvangt u uw bestelling door PostNL de dag na verzending. Hierop hebben wij echter geen invloed en zijn wij afhankelijk van PostNL. Klik hier voor meer informatie.

 

4. Kan ik mijn bestelling volgen?

Na inloggen in uw account kunt u de actuele status van uw bestelling zien. Nadat uw bestelling aan PostNL is aangeboden, ontvangt u een e-mail van ons met de track & trace code. Deze code is tevens in uw account terug te vinden. Zo kunt u uw bestelling tot aan levering volgen.

 

5. Levert BagsPlaza ook naar het buitenland?

Wij leveren in heel Europa en maken hiervoor gebruik van de diensten van ABC mail. Klik hier voor meer informatie.

 

6. Kan ik mijn bestelling afhalen?

Wij zijn een online shop en hebben geen afhaalpunt. Alle bestellingen worden vanuit ons centrale magazijn (dat is niet op ons vestigingsadres) verstuurd.

 

7. Hoe weet ik of Bagsplaza betrouwbaar is?

Bagsplaza is lid van de Thuiswinkel.org en mag dan ook het Thuiswinkel Waarborg logo voeren. Voor u als consument betekent dit dat u met vertrouwen bij Bagsplaza kunt shoppen! Webwinkels die het Thuiswinkel Waarborg voeren hebben een strenge juridische en financiële check doorstaan. Zij bieden consumenten de zekerheden van het Thuiswinkel Waarborg. Klik hier voor meer informatie hierover.

Naast de Thuiswinkel.org voeren we ook het Ecommerce Europe Trustmark dat voor meer vertrouwen in kopen over de grens zorgt. Consumenten weten door het Trustmark dat ze zakendoen met een webshop die zich houdt aan Europese wet- en regelgeving. Uniek aan het Ecommerce Europe Trustmark is de Europese klachtenafhandelingservice! Klik hier voor meer informatie hierover.

 

8. Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Dat kan. Tijdens het bestelproces kunt u een ander afleveradres opgeven.

 

9. Kan ik producten vergelijken?

U kunt producten eenvoudig vergelijken. Als u met de muis over een product beweegt, ziet u een kort overzicht van de product gegevens en klikt u op de knop "Toon in vergelijking". Nadat u dit bij twee of meer producten heeft gedaan, klikt u onder aan de filters links op de pagina op de knop "Vergelijken".

Schrijf in voor onze nieuwsbrief om als eerste te horen van onze nieuwe collecties, exclusieve aanbiedingen en acties.