Wij zoeken een Customer Service Supervisor & Content Specialist

De rol van Customer Service Supervisor & Content specialist is misschien wel de meest uitdagende functie binnen het team. In deze rol ga jij er namelijk voor zorgen dat onze klanten tevreden zijn over de manier waarop zij hun bestelling hebben ontvangen, hoe de communicatie is verlopen en hoe eventuele klachten en/of retouren zijn afgehandeld.
Wij zoeken een Customer Service Supervisor & Content Specialist

Jij kunt onderdeel worden van ons team!

Ridam Online is een snelgroeiende E-commerce afdeling die diverse producten verkoopt onder verschillende webshops in Beauty, Travel, Wintersport & Mode. Dit zijn o.a. Bagsplaza.nl, Reisartikelen.nl, Activebastards.com & Swissclinic.nl Bij Ridam Online werken we met een jong team van gepassioneerde mensen. Iedereen krijgt veel verantwoordelijkheid en je wordt betrokken bij alles wat er op de afdeling speelt. De werksfeer persoonlijk, gezellig en informeel.

Wij zijn op zoek naar een Customer Service Supervisor & Content specialist, verantwoordelijk voor 4 webshops.

Functieomschrijving & werkzaamheden


De rol van Customer Service Supervisor & Content specialist is misschien wel de meest uitdagende functie binnen het team. In deze rol ga jij er namelijk voor zorgen dat onze klanten tevreden zijn over de manier waarop zij hun bestelling hebben ontvangen, hoe de communicatie is verlopen en hoe eventuele klachten en/of retouren zijn afgehandeld.

Bij aankomst op kantoor start je met een lekkere kop koffie en na de nodige uitwisselingen van verhalen over het weekend kan jouw week beginnen! Je klapt je de laptop open en ziet dat er wel heel veel dezelfde vragen van klanten binnen komen. Je beantwoord ze netjes, maar gaat ook kijken hoe je dit in de toekomst kan voorkomen. Daarna pak je de retouren op en deze handel je af. Het valt je op dat er bij de retourreden staat dat er productinformatie op de site niet klopt. Vervolgens pas je dit aan. Daarnaast bedenk je je dat dit probleem misschien wel bij meer producten een probleem is, dus loop je nog wat artikelen na. Ai, een klant is niet tevreden met de kwaliteit van een product. Dus schakel je direct met de leveranciers en help je de klant door het voor ze op te lossen. Ondertussen heeft een collega hulp nodig bij het schrijven van een leuke reisblog. Deze zet je ook nog even in elkaar. Klinkt leuk en divers toch? Dit is een kleine greep uit jouw werkzaamheden.

Wij hebben jou nodig om de klantbeleving optimaal te maken. Hoe zien je werkzaamheden er verder uit?

  • Dagelijkse monitoring van de orders van alle webshops en marketplaces als Bol.com en Amazon
  • Je schakelt dagelijks met onze logistieke partner om problemen rondom zendingen op te lossen
  • Klantvragen beantwoorden via telefoon, mail en chat
  • Afhandelen van garantie aanvragen met leveranciers
  • Product specialist helpen bij het invoeren van nieuwe producten
  • Online Marketeer ondersteunen bij het creëren van content die op verschillende marketingkanalen kan worden gebruikt, denk aan blogs, banners of social posts
  • Aansturen op zoveel mogelijk positieve klantbeoordelingen via onze review tools, Trustpilot & Bol.com
  • Je verwerkt de retouren maar analyseert ook de retourredenen om waar nodig verbeteringen aan te brengen om de retouren stroom te verminderen
  • Kan iets efficiënter? Moet de FAQ pagina aangepast worden bijvoorbeeld? Je doet er alles aan om klantvragen te verminderen

Profiel werknemer

We zijn per direct op zoek naar een gezellig, enthousiast teamlid die graag met ons meedenkt over hoe we als afdeling kunnen groeien. Je spreekt vloeiend Engels en Nederlands. Daarnaast kan jij prima zelf je draai vinden binnen een dynamische afdeling. Zelfstarter skills dus! Je hebt minimaal HBO Werk- en denkniveau en/of MBO en relevante werkervaring. Kennis van Online automatiseringssystemen als Magento of Shopify is een pré. Daarnaast heb je de ambitie om te groeien binnen het E-commerce veld. Je bent minimaal voor 32 uur per week beschikbaar.

Wat bieden wij

Bij Ridam Online vinden we het belangrijk dat je veel kan leren en zelf je kansen kan pakken binnen de organisatie. Je werkt met diverse gerenommeerde merken vanwege de diversiteit in de webshops en bouwt daarmee een groot netwerk op. We laten je vrij om je eigen pad te bewandelen en te zien waar kansen liggen.

Daarnaast bieden we een fijne gezellige werkomgeving waar iedereen van elkaar leert en elkaar helpt, maar dat is niet alles:

  • 25 vakantiedagen per jaar op basis van 40 uur;
  • Vrijmibo’s op het kantoor;
  • Dagelijks lunch met het team;
  • Bedrijfsuitjes;
  • Een marktconform salaris met uitstekende arbeidsvoorwaarden;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Voldoende parkeergelegenheid op eigen terrein. Kom je liever met OV? Het station is op loopafstand!;
  • Personeelskorting op ons assortiment.

  • Kun jij je vinden in bovenstaande en lijkt het je leuk om een deel uit te maken van ons dynamische team? Super! Stuur dan een bericht naar s.harting@ridam.com t.a.v. Steven. We kijken er naar uit je te ontmoeten.

    Gerelateerde artikelen

    RFID-bescherming in je portemonnee of tas, wat is dat?

    RFID-bescherming in je portemonnee of tas, wat is dat?

    Voor je bank-, creditkaarten en paspoort bestaat er een RFID-bescherming in tassen en portemonnees. Op deze manier kan elektronisch zakenrollen vol...

    Meer lezen
    Dé tassentrends voor zomer 2022

    Dé tassentrends voor zomer 2022

    Welke tassentrends kun je dit voorjaar en deze zomer verwachten? Welke kleuren en stijlen zijn hot? Wij van Bagsplaza hebben 6 tassentrends gespot ...

    Meer lezen

    Vendor

    Product title

    1 x €29,95

    Verwijderen

    Verzendkosten Nog te berekenen

    Subtotaal

    Betaalmethoden geaccepteerd